Ard Bossema nieuwe Marketing & Strategie directeur Koninklijke Grolsch

Hij wordt verantwoordelijk voor het totale marketingbeleid en het bijbehorende merkenportfolio van Grolsch.

Zijn nieuwe rol ging vanaf 13 juni in. Bossema (41) maakte vanaf november 2016 al deel uit van het directieteam van Grolsch en blijft dat in zijn nieuwe rol ook doen.

Bossema begon zijn carrière in 2001 bij Unilever, waar hij diverse brand en trademarketing functies vervulde in Nederland, Frankrijk en Duitsland. In 2008 trad hij als marketing director in dienst bij Omega Pharma, een cosmetica en OTC bedrijf.

In mei 2013 werd hij head of shoppermarketing, digital & e-commerce in het Grolsch marketingteam. In 2015 werd hij aangesteld bij het moederbedrijf SABMiller in het Verenigd Koninkrijk als hoofd van de strategieontwikkeling.

Na de overname door Asahi kwam hij opnieuw bij Grolsch in dienst in november 2016 als strategie & business development director.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie