Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn reageert op ‘verschrikkelijke’ ervaring van Ilja Gort in supermarkt

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
TBSM Ilja Gort
TBSM Ilja Gort

Soms heb je gewoon zin in een bak chips en een flink glas Fanta. Als je dan aan deze behoefte toegeeft en ziet dat net díe producten zijn uitverkocht, is dat een grote teleurstelling.

related partner content for mobile comes here

Wijnliefhebber Ilja Gort belandde in precies zo'n situatie in de Albert Heijn en besloot het hier niet bij te laten zitten. Ilja doet via Twitter een dringende oproep aan Albert Heijn en die reageren direct.


Als je dan heel wat tijd steekt in druiven stampen en wijn proeven, is dit wel echt een catastrofe, Albert Heijn...


Gelukkig begrijpt Albert Heijn dat zelf ook, dus komt het met een ijzersterke reactie.


Mensen in Amersfoort hebben deze wijn iets te gortig ingeslagen.


Gort gunt Melinda geen promotie, maar een veel betere carrièreswitch.


Al blijkt Albert Heijn nog wel even aan de slag te moeten in andere filialen.


Dat wordt zelfs Ilja te.. uhhh.... te veel.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie Letschert.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in