Adformatie brengt in de talkshow Adformatie Connects Live wekelijks industry leaders samen om over de impact van de coronacrisis op het marketing en communicatie-vak te praten. Vanuit Capital C wordt het vak in een half uur bijgepraat over de recente ontwikkelingen en hoe daar op korte en lange termijn mee om te gaan.
De livestream is elke donderdag vanaf 16.30 uur te volgen via deze pagina en via YouTube en Facebook. Meepraten kan via #adfoconnects
Het thema van aflevering #3 is 'Adverteren, wanneer kunnen we weer?' Omdat in deze crisis alles anders lijkt te zijn, durven marcomprofessionals niet blind meer op hun ervaring te varen. Wanneer is een boodschap gepast en is het gezien de economische vooruitzichten commercieel wel verantwoord? Is er geen sprake van coronawashing?
Met Brenda Smith (AS Watson/Kruidvat), Martin de Boer (Corendon Hotels) en Edgar Molenaars (KPMG) praten over deze vragen en de nieuwe dilemma's die bij deze crisis komen kijken. Columnist David Snellenberg geeft zijn scherpe visie op de gevolgen van de lockdown op het reclamevak en merken.
Lees ook:
Ook tijdens de coronacrisis blijft Kruidvat Kruidvat
Merken die zich nu naar binnen keren, verliezen langzaam relevantie
Adformatie Connects live wordt breed door de branche gedragen; VEA, IAB Nederland, MWG, NIMA, PMA, MMA, bvA, IDEA, Logeion en DDA werken mee om het nieuwe initiatief de komende weken samen met de industry leaders tot een succes te maken.
Dagelijks maakt Adformatie onder de naam Adformatie Connects Daily video-interviews over actuele onderwerpen. Experts gaan in gesprek over het laatste marcom en medianieuws en duiken de diepte in op een thema. De presentatie is in handen van de redactie van Adformatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!