Starbucks met eigen artiesten op platenlabel


Starbucks verkocht al muziek als onderdeel van haar marketing, onder meer van de Rolling Stones, maar begint nu een eigen platenmerk, Starbucks Records geheten. Eerste artiest zou Paul McCartney zijn.
De lokale tabloid New York Post komt met het uitgelekte verhaal dat de koffieketen de vermaarde ex-Beattle heeft weten te strikken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSStarbucks kent al een 'Hear Music' uitgave met 'Artists Choice' compilaties die een enorm succes kenden met 'Genius Loves Company'van Ray Charles, een co-productie met een platenmaatschappij. Die was goed voor acht Grammy Awards inclusief die voor Album of the Year.
En nu dan het grote werk. Is zoiets denkbaar in Nederland. Kunnen winkelketens als AH behalve een eigen telefoonmerk ook een muziekmerk neerzetten? Heeft dat zin?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid