Researchorganisaties starten online onderzoek
De ESOMAR en ARF hebben besloten tot een onderzoek naar standaardisering van de resultaten van online media.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Beide organisaties vinden dat de richtlijnen geen gelijke tred houden met de evolutie van internet en de wensen van de industrie. Doel is om te kijken naar betere researchmogelijkheden. De resultaten daarvan moeten aan het eind van het jaar bekend zijn. ARF en ESOMAR hebben besloten geen lid te worden van de Alliance for Online Media Measurement (AOMM). Eerdere pogingen om een ARF-ESOMAR-AOMM organisatie te krijgen, zijn mislukt. Daarom gaan de twee eerste researchbedrijven op eigen initiatief verder met online onderzoek.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid