Overslaan en naar de inhoud gaan

Organische groei Havas stijgt

Havas heeft in het eerste halfjaar van 2005 een organische groei behaald van plus 3,3 procent. Dat is beter dan in dezelfde periode vorig…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau-inkomen kwam uit op 700 miljoen euro, vergeleken met 748 miljoen vorig jaar in dezelfde periode. De ontwikkeling van de organische groei is vooral te danken aan traditionele advertising en media. De new business was netto 500 miljoen euro, dankzij met name Radio Shack en Sony in de VS en News Corporation en Superdrug in Engeland. Europa laat een groei van 14,1 procent zien die met name te danken is aan een ‘indrukkwekkende’ groei van MPG in Spanje.

related partner content for mobile comes here

Analisten waren volgens Brandrepublic verrast door de resultaten. Zij hadden een groei van 1,7 procent verwacht na de verliezen van sleutelaccounts als Volkswagen en Intel.
Volgens de nieuwe topman Vincent Bolloré tonen de cijfers aan dat Havas op weg is naar herstel, maar er moet nog marktaandeel worden gewonnen om het gat naar de concurrenten te dichten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in