Overslaan en naar de inhoud gaan

Rijksoverheid beste wervingscampagne

De campagne 'Werken bij het Rijk. Als je verder denkt' van de Rijksoverheid is dit jaar uitgeroepen tot de beste wervingscampagne in het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Intermediair Imago Onderzoek 2002 wordt gehouden onder laatstejaars studenten en hoger opgeleiden met maximaal acht jaar werkervaring. Het onderzoek meet de imago's op de arbeidsmarkt van bedrijven en overheidsinstellingen. De campagne is in november 2001 van start gegaan als massamediale imagocampagne waarin het Rijk wordt gepresenteerd als een unieke werkgever. Deze introductiecampagne duurde drie maanden en bestond uit tv-spots, printadvertenties en webvertising. Hij werd ondersteund door de campagnesite werkenbijhetrijk.nl. en richt zich met name op de doelgroep van

related partner content for mobile comes here

instromers op HBO- en WO-niveau. In juni en juli 2002 komt de campagne opnieuw met tv-commercials in de media. Rond september 2002 zijn er nieuwe campagne beelden te verwachten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in