Overslaan en naar de inhoud gaan

MCR geeft Mercedes-campagne vervolg op BedrijfsautoRai

Bezoekers kunnen op de beurs de laatste commercial bekijken in Virtual Reality
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

lanceerde Mercedes-Benz in samenwerking met een campagne &;zonder impact&;. Met de campagne wil het automerk de nieuwe toepassingen van zijn veilige trucks onder de aandacht brengen.

related partner content for mobile comes here

Op de BedrijfsautoRai kunnen bezoekers de vernieuwingen zelf ervaren, onder andere met een speciale Virtual Reality-film. MCR is verantwoordelijk voor de stand, de beurscommunicatie, de film en het thema van Mercedes-Benz: &;The future is here&;.

The future is here
In aansluiting op het thema presenteert Mercedes-Benz de ‘Future Truck 2025’. Deze voorbeeldtruck is voorzien van alle technische innovaties, die vandaag de dag mogelijk zijn. ‘Daarmee krijgt het publiek een kijkje in de toekomst, hoewel die toekomst sneller dichterbij komt dan men denkt’, aldus Roger de Kok, managing director MCR. 

Begin oktober testte Mercedes-Benz voor het eerst op de openbare weg . De test werd verreden op de Duitse A8 met een Mercedes-benz Actros, die volledig zelfstandig navigeerde, zonder een ander voertuig te volgen.

De is te bezoeken tot en met 24 oktober.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in