Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Het online abonnementsmodel is geen religie, je klant bepaalt het businessmodel’

In de CMOtalk vertelt Patrick Hurenkamp (Bloomon) wanneer een abonnementsmodel werkt en wanneer niet.
Patrick Hurenkamp (Bloomon)
Patrick Hurenkamp (Bloomon)

Het online abonnementsmodel wordt steeds populairder bij Nederlandse marketeers. Net als Basic-Fit, SnappCar, Swapfiets en HelloFresh boekt ook Bloomon succes met het as a Service-model. Toch is zo’n abonnementsmodel niet altijd logisch. Wanneer is zo’n model goed voor je business, en wanneer niet? Patrick Hurenkamp, oprichter van Bloomon, geeft inzichten.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in