Overslaan en naar de inhoud gaan

Herpositionering en naamswijziging TIAS Business School

TIAS, de business school van Tilburg University en Technische Universiteit Eindhoven gaat voortaan door het leven als TIAS School for…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Een reset van het economische- en financiële landschap, veranderende rollen voor overheden, digitalisering en globalisering van kennis, nieuwe uitdagingen voor organisaties, hun leiders en werknemers vormen de aanleiding voor een herpositionering’, aldus TIAS. &;Organisaties, leidinggevenden, managers en professionals zijn op zoek naar nieuwe visies, verantwoordelijkheden, samenwerkingen, kennis en vaardigheden.&;

related partner content for mobile comes here

Volgens prof. Kees Koedijk, Dean en Director van TIAS zijn organisaties meer en meer op zoek naar business with a purpose: ‘naast de harde business metrics en doelstellingen gaat het ook steeds meer om het vinden van businessoplossingen voor maatschappelijke problemen, bijvoorbeeld in de gezondheidssector, bij energievraagstukken en milieuproblemen. Economische groei en winst gaan hand in hand met sociale vooruitgang. Bedrijfsleven, overheden en kennisinstellingen zullen nauwer met elkaar moeten samenwerken. Deze nieuwe context deed ons mede besluiten onze naam te wijzigen in TIAS School for Business and Society.’.

De herpositionering heeft het afgelopen jaar geleid tot nieuwe onderzoeksprogramma’s, opleidingsprogramma’s en samenwerkingen met overheden en bedrijfsleven. De nieuwe generatie managers en studenten heeft in toenemende mate een internationale focus en een behoefte aan internationale opleidingsprogramma’s. Jaarlijks verwelkomt TIAS business school deelnemers uit 25 verschillende landen. Koedijk: ‘China is daarbij een belangrijk speerpunt voor TIAS. Doordat steeds meer Chinese bedrijven wereldwijd zaken gaan doen, hebben deze professionals en organisaties kennis nodig van die nieuwe markten en vaardigheden nodig om daarin succesvol te opereren. TIAS heeft de ambitie een brug te slaan tussen China en rest van de internationale zakelijke wereld.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in