Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw kidsmerk Fred&Ed

Food Sense introduceert eind deze maand een nieuw kidsmerk: Fred&Ed. Dat is zoet broodbeleg in een knijptube.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de bedenkers bieden de tubes naast fun (kinderen kunnen hiermee op hun boterham ‘schrijven’) ook gemak en hygiëne (geen mes meer die in verschillende potten broodbeleg verdwijnt). Er zijn verschillende smaken: Hazelnootpasta, ‘DubbelPasta’, pindakaas, aardbeienjam en abrikozenjam.

related partner content for mobile comes here

Food Sense is begin dit jaar opgericht door Karin Löwik, Wouter Pol en René Toet, voorheen allen werkzaam bij Unilever.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in