
Door dit nummer op facebook.com/Heineken te koppelen aan het persoonlijke Facebook-profiel, hebben voetballiefhebbers dagelijks de mogelijkheid om tickets voor wedstrijden van Oranje te winnen. Daarvoor moeten ze een foto of video van een legendarische supportersactie uploaden.
De beste acties op de speciale Rugnummers-app op de Facebook-pagina van Heineken, worden dagelijks beloond met tickets voor wedstrijden van Oranje. De vakjury bestaat onder meer uit DJ Laidback Luke en Feyenoord-trainer en EK ’88 winnaar Ronald Koeman. Koeman en Laidback Luke spelen ook mee in de commercial die de Heineken Rugnummers-campagne ondersteunt. Vanaf 2 mei is de commercial op tv te zien. Vanavond om 20:00 uur wordt deze al op de Facebook-pagina van Heineken voorvertoond.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPHet Heineken Rugnummer-shirt is vanaf begin mei in de Nederlandse supermarkten te verkrijgen bij aanschaf van een krat Heineken voorzien van de speciale actiecover. Er zit een QR-code aan de binnenkant van het shirt, een Oranje-leeuw in het embleem op de borst en in de boord de tekst uit het eerste couplet van het Wilhelmus: ‘Een prinse van Oranje ben ik, vrij onverveerd.’
'Als sponsor van het Nederlands elftal wil Heineken graag laten zien dat Nederland echt als één team achter Oranje staat. Met het Rugnummer-shirt en de bijbehorende campagne willen we de verbondenheid van de Oranje-fans benadrukken; samen zijn we één groot team met als doel de EK-titel', vertelt Heineken marketingmanager Ralph Rijks.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee