Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken komt met Rugnummer Shirt

Heineken introduceert Heineken Rugnummers. Een campagne waarbij iedereen bij aanschaf van een kratje Heineken, het speciale Rugnummer-shirt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De beste acties op de speciale Rugnummers-app op de Facebook-pagina van Heineken, worden dagelijks beloond met tickets voor wedstrijden van Oranje. De vakjury bestaat onder meer uit DJ Laidback Luke en Feyenoord-trainer en EK ’88 winnaar Ronald Koeman. Koeman en Laidback Luke spelen ook mee in de commercial die de Heineken Rugnummers-campagne ondersteunt. Vanaf 2 mei is de commercial op tv te zien. Vanavond om 20:00 uur wordt deze al op de Facebook-pagina van Heineken voorvertoond.

Het Heineken Rugnummer-shirt is vanaf begin mei in de Nederlandse supermarkten te verkrijgen bij aanschaf van een krat Heineken voorzien van de speciale actiecover. Er zit een QR-code aan de binnenkant van het shirt, een Oranje-leeuw in het embleem op de borst en in de boord de tekst uit het eerste couplet van het Wilhelmus: ‘Een prinse van Oranje ben ik, vrij onverveerd.’

'Als sponsor van het Nederlands elftal wil Heineken graag laten zien dat Nederland echt als één team achter Oranje staat. Met het Rugnummer-shirt en de bijbehorende campagne willen we de verbondenheid van de Oranje-fans benadrukken; samen zijn we één groot team met als doel de EK-titel', vertelt Heineken marketingmanager Ralph Rijks.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in