Overslaan en naar de inhoud gaan

Brand New Telly strikt Anton Corbijn voor commercial Hoya

De campagne draait om de uniciteit van gezichten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Afgelopen weekend heeft Hoya tijdens een internationale optiekbeurs in Parijs Yuniku gepresenteerd. Dat is ’s werelds eerste 3D-maatwerkbril volledig ontworpen rondom optimaal zicht van de drager. Hiermee presenteert Hoya een volledige ‘vision-centric’ oplossing. Het proces van het aanmeten van een bril begint bij Yuniku niet meer met het passen van allerlei monturen maar met het maken van een scan van het gezicht en het bepalen van de benodigde zichtcorrectie. Het montuur wordt vervolgens ontworpen op basis van die unieke parameters.

Om te benadrukken dat de brillen worden gecreëerd op basis van het unieke gezicht van de klant heeft Brand New Telly een campagne ontwikkeld die draait om de uniciteit van gezichten. &;In alle soorten en maten en met iedere emotie. En dat in een echte, rauwe vorm. Niet gestileerd en met gladde modellen.&;

Voor de campagne wist Brand New Telly Anton Corbijn te strikken. Mirjam van Dijk, Head of Production Brand New Telly: &;Wij produceren ‘in house’. Dat betekent dat ik met mijn team elke keer op zoek ga naar de aller beste makers voor de job. Zoals altijd hebben we hoog ingezet. Op het verlanglijstje van de creatieven stond een van de beste portretfotografen van Nederland: Anton Corbijn. En dat is ‘em ook geworden! Hij heeft zowel de fotografie voor zijn rekening genomen als de montage van een parallax video met de foto’s als basis.&;

related partner content for mobile comes here










Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in