Boots Healthcare herziet wereldwijd account
Boots Healthcare International gaat wereldwijd het reclame-account herzien. In oktober had Boots het reclamebudget voor de healthcare-tak…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Boots praat met WPP-bureaunetwerken J. Walter Thompson, Ogilvy & Mather en Young & Rubicam, maar ook andere bureaus zoals Scholz & Friends doen mee aan de gesprekken, aldus Campaign. De briefing was aanvankelijk bedoeld voor een nieuw OTC-product, maar is nu veranderd in het hele healthcare-account. Het account is eerst gericht op de Europese markten, maar krijgt mogelijk een wereldwijde verspreiding.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid