Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever krijgt les in sponsoring

Fmcg-multinational Unilever heeft consultancybureau Redmandarin opdracht gegeven om best-practice richtlijnen te ontwikkelen voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever-bedrijven hebben tot nog toe weinig gebruikgemaakt van sponsoring, maar wil nu 'pro-actiever' omgaan met dit communicatiemiddel. 'Dit willen we op eenzelfde robuuste en strategische manier benaderen als de meer traditionele communicatiekanalen die we inzetten', zegt Michael Brockbank, Vice President Brand Communication.

related partner content for mobile comes here

Sinds Unilever het merkenbestand drastisch heeft teruggebracht en zich concentreert op enkele topmerken, noemt het bedrijf het aantrekkelijker om sponsoring te overwegen voor de marketing van deze regionale en wereldwijde merken. Redmandarin zal bouwen op de aanwezige kern-competenties van de huidige Unilever partners op dit gebied, zoals Initiative and Mindshare. De richtlijnen zullen vanaf 2002 beschikbaar zijn voor alle marketeers en marketingbureaus van Unilever. (Bron: persbericht)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in