Overslaan en naar de inhoud gaan

Google-rapport deelt lessen en kansen voor Nederlandse (web)winkels

De Omnichannel Index 2024 van Google en Impact biedt inzichten uit de Nederlandse retailsector.
Shutterstock e-commerce
© Afbeelding: Shutterstock
Shutterstock e-commerce
© Afbeelding: Shutterstock

Nederlandse retailers maken bovengemiddeld goed gebruik van CRM en klantdata en zijn erg bedreven in hun klantloyaliteitsprogramma's. Die en meer conclusies delen Google en Impact Commerce in het vandaag gepubliceerde Omnichannel Index 2024-rapport. Dit rapport onderzoekt retailers in verschillende Europese landen (totaal circa 350, waarvan bijna 50 uit Nederland) en vergelijkt die met elkaar.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in