Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne tegen huiselijk geweld in Haarlem

In Haarlem is deze week een publiekscampagne begonnen tegen huiselijk geweld. Posters, ansichtkaarten en een internetsite moeten aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Haarlem is de eerste gemeente in Nederland waar een dergelijke campagne gestart wordt. Een groot aantal instellingen, zoals onder andere de stichting Slachtofferhulp, stichting Blijf van mijn lijf en de raad voor Kinderbescherming, nemen deel aan de campagne. Jaarlijks krijgt ongeveer 45 procent van de Nederlandse bevolking met huiselijk geweld te maken, in Haarlem is dit 11 procent.

related partner content for mobile comes here

Het doel van de campagne is de bevolking bewust maken van het probleem van huiselijk geweld en een discussie erover losmaken. Een werkgroep bestaande uit vertegenwoordigers van verschillende instellingen en het Haarlemse bureau voor communicatie en vormgeving ZMO bereidde de campagne voor. Het is de bedoeling om deze campagne de komende jaren nog een aantal keer te herhalen. De kosten voor de totale campagne bedragen 70.000 gulden. De campagne duurt twee weken en wordt in de komende anderhalf jaar nog drie keer herhaald.(19-10-2000)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in