17 kanshebbers voor Dutch Marketing Awards 2015


De jury heeft onder aanvoering van voorzitter Rupert Parker Brady shortlists voor de drie categorieën samengesteld:
Dutch Marketing Launch
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de categorie Dutch Marketing Launch nominaties van succesvolle nieuwkomers die weten te inspireren met een onderscheidende introductie in de Nederlandse markt met aantoonbaar goede (begin-)resultaten.
1. HelloFresh
2. Perupas
3. Blendle
4. 3D Hubs
5. Veylinx
6. Discovered
Dutch Marketing Next
De nominaties in deze categorie hebben het afgelopen jaar hun succes kunnen kapitaliseren en hebben op het juiste moment aanpassingen doorgevoerd.
1. DyeCoo
2. Fairphone
3. Adyen
4. Travelbird
5. Snappcar
Dutch Marketing Company
In de categorie Dutch Marketing Company zie je organisaties terug waar marketing al jaren een duidelijke, leidende rol speelt in het bepalen van visie, purpose, strategie en bedrijfsvoering.
1. Rijksmuseum
2. Vlisco
3. de Bijenkorf
4. Sanoma
5. Simyo
Op 13 februari 2015 benoemt de jury vervolgens de finalisten. Op donderdag 19 maart tijdens de Dutch Marketing Awards wordt de uiteindelijke winnaar per categorie bekendgemaakt.
Meer lezen over Dutch Marketing Awards? Bekijk ons dossier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid