Overslaan en naar de inhoud gaan

17 kanshebbers voor Dutch Marketing Awards 2015

Travelbird, Rijksmuseum en HelloFresh zijn 3 van 17 genomineerden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury heeft onder aanvoering van voorzitter Rupert Parker Brady shortlists voor de drie categorieën samengesteld:

related partner content for mobile comes here

Dutch Marketing Launch

In de categorie Dutch Marketing Launch nominaties van succesvolle nieuwkomers die weten te inspireren met een onderscheidende introductie in de Nederlandse markt met aantoonbaar goede (begin-)resultaten.

1. HelloFresh

2. Perupas

3. Blendle

4. 3D Hubs

5. Veylinx

6. Discovered

Dutch Marketing Next

De nominaties in deze categorie hebben het afgelopen jaar hun succes kunnen kapitaliseren en hebben op het juiste moment aanpassingen doorgevoerd.

1.  DyeCoo

2. Fairphone

3. Adyen

4. Travelbird

5. Snappcar

Dutch Marketing Company

In de categorie Dutch Marketing Company zie je organisaties terug waar marketing al jaren een duidelijke, leidende rol speelt in het bepalen van visie, purpose, strategie en bedrijfsvoering.

1.  Rijksmuseum

2. Vlisco

3. de Bijenkorf

4. Sanoma

5. Simyo

Op 13 februari 2015 benoemt de jury vervolgens de finalisten. Op donderdag 19 maart tijdens de wordt de uiteindelijke winnaar per categorie bekendgemaakt.

Meer lezen over Dutch Marketing Awards? Bekijk ons .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in