UPC geeft veel geld uit aan klanttevredenheid
Kabelbedrijf UPC heeft enkele tientallen miljoenen guldens uitgegeven om
klanten van de internetdienst Chello tevreden te houden. De…
Het bedrijf heeft onder meer investeringen die voor 2001 waren voorzien,
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
naar voren gehaald. Andere projecten worden later uitgevoerd. Door deze
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spottaconstructie kunnen de verbeteringen worden betaald, zonder dat de begroting
wordt uitgebreid. UPC gaat ook de reclames aanpassen. Zo spreekt het bedrijf
in de uitingen niet meer over onbeperkt internet, maar over dag en nacht.
Ook stelt UPC niet meer dat de verbindingen super- of razendsnel zijn.
Alleen op parkeerkaartjes en trams blijven de oude uitingen voorlopig staan,
omdat die niet zomaar veranderd kunnen worden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid