Overslaan en naar de inhoud gaan

UPC geeft veel geld uit aan klanttevredenheid

Kabelbedrijf UPC heeft enkele tientallen miljoenen guldens uitgegeven om klanten van de internetdienst Chello tevreden te houden. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf heeft onder meer investeringen die voor 2001 waren voorzien,

related partner content for mobile comes here

naar voren gehaald. Andere projecten worden later uitgevoerd. Door deze

constructie kunnen de verbeteringen worden betaald, zonder dat de begroting

wordt uitgebreid. UPC gaat ook de reclames aanpassen. Zo spreekt het bedrijf

in de uitingen niet meer over onbeperkt internet, maar over dag en nacht.

Ook stelt UPC niet meer dat de verbindingen super- of razendsnel zijn.

Alleen op parkeerkaartjes en trams blijven de oude uitingen voorlopig staan,

omdat die niet zomaar veranderd kunnen worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in