Twofold Media in augustus break even


Volgens medeoprichter Dave van Stijn is het ´niet slecht` dat het Rotterdamse bedrijf al in augustus break even draait. ´Zeker als je bedenkt dat we eigenlijk pas sinds januari operationeel zijn`, zegt hij tegen Emerce. Overigens maakte Twofold niet bekend wat de omzet is. Onder meer de Telegraaf, het Parool en Wegener doen mee aan de gesloten marktplaats voor advertentieruimte. Adverteerders kunnen hun uitingen in de database van Twofold laten opnemen en aangeven hoeveel ze per lead willen betalen (op dit moment alleen responsadvertenties). Wanneer een publicatie witruimte heeft kan deze vervolgens zoeken naar een passende advertentie. Van Stijn: ´Ons klantbestand vult zich met steeds meer publicaties en steeds meer advertenties. Een aantal van onze grootste adverteerders zijn bijvoorbeeld ECI, Dayzers, Gogotours, de Consumentenbond en het Wereld Natuur Fonds.` In het eerste kwartaal is volgens Van Stijn 673.000 millimeter advertentieruimte verkocht via Twofold Media, wat overeenkomt met zo'n 122 hele krantenpagina's.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid