Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclame(bureau) buiten de Randstad wordt bewust overgeslagen?

Is het de nuchterheid van opdrachtgevers en reclamebureaus buiten de Randstad of de zelfingenomenheid van dezelfde partijen binnen de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een keuze die ik iedereen zelf wil laten maken. Maar het begint nu toch meer en meer sterk op te vallen dat de landelijke journalistiek in onze branche alleen aandacht besteed aan Randstedelijke partijen.

related partner content for mobile comes here

Net als bij de selectie van jury's voor awards en onderscheidingen (als ook het toekennen hiervan), hebben reclamebureaus van buiten de Randstad blijkbaar geen bestaansrecht.

Toch bevinden de grootste aantallen opdrachtgevers en creatieve partijen zich buiten de Randstad.

Ondernemingen welke OOK onderscheidend werk realiseren, een goede positionering hebben en winstgevend zijn. Blijkbaar zijn deze partijen onzichtbaar binnen de landelijke journalistiek. Dienen journalisten welke landelijk publiceren niet eerst de gehele markt in kaart te brengen alvorens men tot publicatie overgaat?

Of wordt hier bewust elkaar de bal toegespeeld bij redactionele aandacht, bij reclameprijzen en bij juryselecties? Is het "not done" om partijen van buiten de Randstad hierin te betrekken?

Het is niet aan mij om te beoordelen of dit al dan niet bewust gebeurt. Deze keuze laat ik graag aan u als lezer(es) van dit weblog?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in