Reclame(bureau) buiten de Randstad wordt bewust overgeslagen?
Een keuze die ik iedereen zelf wil laten maken. Maar het begint nu toch meer en meer sterk op te vallen dat de landelijke journalistiek in onze branche alleen aandacht besteed aan Randstedelijke partijen.
Net als bij de selectie van jury's voor awards en onderscheidingen (als ook het toekennen hiervan), hebben reclamebureaus van buiten de Randstad blijkbaar geen bestaansrecht.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisToch bevinden de grootste aantallen opdrachtgevers en creatieve partijen zich buiten de Randstad.
Ondernemingen welke OOK onderscheidend werk realiseren, een goede positionering hebben en winstgevend zijn. Blijkbaar zijn deze partijen onzichtbaar binnen de landelijke journalistiek. Dienen journalisten welke landelijk publiceren niet eerst de gehele markt in kaart te brengen alvorens men tot publicatie overgaat?
Of wordt hier bewust elkaar de bal toegespeeld bij redactionele aandacht, bij reclameprijzen en bij juryselecties? Is het "not done" om partijen van buiten de Randstad hierin te betrekken?
Het is niet aan mij om te beoordelen of dit al dan niet bewust gebeurt. Deze keuze laat ik graag aan u als lezer(es) van dit weblog?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid