Mogelijk minder afgevaardigden VS in Cannes
Oorlog, SARS, het slechte economische klimaat en anti-Franse sentimenten kunnen grote impact hebben op het jubilerende Cannes Advertising…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de Wall Street Journal is te lezen dat reclamebureaus in de VS door verschillende factoren niet half juni in Cannes zullen verschijnen. Slecht nieuws voor chairman Roger Hatchuel, die in de krant zegt dat onder normale omstandigheden dit jaar 10 procent meer mensen naar de vijftigste verjaardag van het festival zouden komen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Afgelopen jaar waren er zo’n 7.000 reclamemensen. WPP Group's Ogilvy & Mather zal een ‘handvol’ afgevaardigden uit Europa sturen; J Walter Thompson verschijnt niet op de cocktail party en DDB kijkt kritisch naar het ‘Cannes-budget’. Hatchuel zegt te verwachten dat er meer dm’ers op het festival afkomen (BrandRepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid