Megadeal Unilever en AOL Time Warner
Unilever heeft een megacontract afgesloten met AOL Time Warner, voor reclame en marketing via de verschillende media van het concern.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat om vier vormen van samenwerking. Cross-platform consumenten advertentieprogramma’s, gebruik van AOL Time Warner’s mogelijkheden om consumer relationship marketing campagnes te ontwikkelen, informatie-uitwisseling over technologie en mediaplatforms en er komt een multidisciplinair team voor de ontwikkeling van new business mogelijkheden. Het gaat om een wereldwijde samenwerking waarvan de financiële waarde niet bekend werd gemaakt, aldus Adage. In 2000 sloot Unilever een deal met Sony. Deze overeenkomst gaf Unilever toegang tot wereldwijde branding mechanismen. De overeenkomst met AOL Time Warner moet meer waarde geven aan Unilever’s mediabestedingen wereldwijd.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid