Overslaan en naar de inhoud gaan

Megadeal Unilever en AOL Time Warner

Unilever heeft een megacontract afgesloten met AOL Time Warner, voor reclame en marketing via de verschillende media van het concern.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om vier vormen van samenwerking. Cross-platform consumenten advertentieprogramma’s, gebruik van AOL Time Warner’s mogelijkheden om consumer relationship marketing campagnes te ontwikkelen, informatie-uitwisseling over technologie en mediaplatforms en er komt een multidisciplinair team voor de ontwikkeling van new business mogelijkheden. Het gaat om een wereldwijde samenwerking waarvan de financiële waarde niet bekend werd gemaakt, aldus Adage. In 2000 sloot Unilever een deal met Sony. Deze overeenkomst gaf Unilever toegang tot wereldwijde branding mechanismen. De overeenkomst met AOL Time Warner moet meer waarde geven aan Unilever’s mediabestedingen wereldwijd.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in