Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeer moet echt meer lezen

Vorige week hadden we een stuk over de hoogste marketeer van Philips, Andrea Ragnetti, die in het Tijdschrift voor Marketing, beweerde dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze houden hun kennis niet op peil en dat vermindert hun waarde, zei de Italiaan.

related partner content for mobile comes here

In onze poll legden we het probleem voor (Marketeers moeten meer lezen) en de uitkomst stemt me tevreden.

Je moet alles lezen wat voorbij komt: blogs, tijdschriften, kranten, zelfs hah-folders. 66 procent van de in totaal 70 mensen stemde op dit antwoord.

21 procent vindt ook dat marketeers meer moeten lezen, maar ze weten alleen niet waar ze de tijd vandaan moeten halen.

9 procent is recalcitrant en zegt dat het niet hoeft en dat een paar blogs al genoeg zijn, want die verzamelen toch alle informatie die de marketeer nodig heeft.

4 procent meent ook dat marketeers niet meer hoeven te lezen, want de vakbladen leveren al meer dan genoeg.

De nieuwe poll gaat over de straf die Checkit heeft gekregen van het IAB. Stem voordat het te laat is!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in