Overslaan en naar de inhoud gaan

LONDON GROOT NIEUWS

(Michael Nederlof, marketing directeur PCM) Vandaag ons hele bedrijf in rep en roer. Juist op dit soort zgn. "Groot Nieuws" dagen voel je…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

(Michael Nederlof, marketing directeur PCM)
Vandaag ons hele bedrijf in rep en roer. Juist op dit soort zgn. "Groot Nieuws" dagen voel je dat door het hele gebouw heen. Ook bij alle mensen die niet rechtstreeks op dit nieuws zitten. Dan besef je weer dat dit het hart van je bedrijf is. Verslag doen en natuurlijk analyseren. Dit zijn de dagen dat de SMS service, de kranten, TV, radio en de nieuwssites worden verslonden.
Hoe meer nieuws hoe beter. Mensen zijn in de eerste uren na zo'n bericht bijna onverzadigbaar.

related partner content for mobile comes here

Hoe gek het ook klinkt aan de redactie kant is op dat moment alles mogelijk. De sfeer is bizar. je zou het moeten meemaken. Je ziet ook marketeers enhousiast worden over de enorme groei van internetbezoek op de sites. Een beetje bedrijfsblind kan nog wel maar soms gaat dat te ver ....zoals vandaag

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in