KPN: tupperware of web 2.0 werving?
KPN start vandaag met een nieuwe website www.iksluitjeaan.nl. Klanten van KPN kunnen via deze site bekend maken dat zij als 'ambassadeur van de KPN-producten, internet, telefonie en televisie, een centje willen bijverdienen. Ook is het mogelijk om op deze wijze de kas van club of vereniging een extra aanvulling te geven.
Het verkoopprogramma voor particulieren en verenigingen biedt bestaande KPN-klanten de mogelijkheid om nieuwe klanten te enthousiasmeren om ook een product bij KPN te bestellen. Daarvoor ontvangen zij een bonus van 15 euro per aangesloten product.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDeelnemers krijgen een eigen webpagina in de vorm van 'www.iksluitjeaan.nl/naam waarop ze actuele KPN-aanbiedingen kunnen afdrukken om te gaan verkopen.
De wervingssite is ontwikkeld in samenwerking met baZoeKa, één van de retailpartners van KPN en is sinds 1999 actief is als Distributie Service Provider met een landelijk dealernetwerk van ca. 2.000 dealers.
Leuk verzonnen, tupperware parties in een nieuw jasje. Zou het werken, denkt u?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid