Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN: tupperware of web 2.0 werving?

KPN start vandaag met een nieuwe website www.iksluitjeaan.nl. Klanten van KPN kunnen via deze site bekend maken dat zij als 'ambassadeur…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KPN start vandaag met een nieuwe website . Klanten van KPN kunnen via deze site bekend maken dat zij als 'ambassadeur van de KPN-producten, internet, telefonie en televisie, een centje willen bijverdienen. Ook is het mogelijk om op deze wijze de kas van club of vereniging een extra aanvulling te geven.

related partner content for mobile comes here

Het verkoopprogramma voor particulieren en verenigingen biedt bestaande KPN-klanten de mogelijkheid om nieuwe klanten te enthousiasmeren om ook een product bij KPN te bestellen. Daarvoor ontvangen zij een bonus van 15 euro per aangesloten product.

Deelnemers krijgen een eigen webpagina in de vorm van 'www.iksluitjeaan.nl/naam waarop ze actuele KPN-aanbiedingen kunnen afdrukken om te gaan verkopen.

De wervingssite is ontwikkeld in samenwerking met , één van de retailpartners van KPN en is sinds 1999 actief is als Distributie Service Provider met een landelijk dealernetwerk van ca. 2.000 dealers.

Leuk verzonnen, tupperware parties in een nieuw jasje. Zou het werken, denkt u?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in