Overslaan en naar de inhoud gaan

Hersenstichting kiest voor Leukwerkt

Leukwerkt heeft een speciaal campagnelogo ontwikkeld en de huisstijl aangepast.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een korte bureau-oriëntatie heeft de Hersenstichting voor Leukwerkt gekozen. Dit jaar bestaat de Hersenstichting 25 jaar en zal daar de nodige communicatieve aandacht voor vragen. Aan Leukwerkt is gevraagd een totaalcampagne te ontwikkelen die al deze activiteiten ondersteunt en verbindt.

related partner content for mobile comes here

Zo heeft Leukwerkt een speciaal campagne logo ontwikkeld en de huisstijl aangepast.

Daarnaast zal er campagne worden gevoerd op televisie en in print en zijn er activiteiten via social media. De campagne zal na het jubileumjaar doorlopen in een structurele campagne die Nederland zal blijven aansporen te geven voor hersenen en de genezing van hersenziekten.

 


Bart Kuiper collecteert voor de Hersenstichting

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in