Overslaan en naar de inhoud gaan

Goede doelen en bedrijven moeten meer samen promoten

Liefdadigheidsinstellingen en bedrijven die samenwerken moeten meer aandacht besteden aan de promotie van hun gezamenlijke activiteiten.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor het onderzoek – gedaan door de Britse denktank nfpSynergy – werden 1050 mensen ondervraagd. Slechts 31 procent van de respondenten kon zich herinneren dat een bedrijf beloofde een donatie te doen bij de aankoop van een product.

related partner content for mobile comes here

Uit het onderzoek bleek ook dat vrouwen meer onder de indruk zijn van de eerder genoemde samenwerkingverbanden. Zij konden zich meer liaisons herinneren dan mannen. Het gaat dan vooral om vrouwen tussen de 16 en 34 jaar. Het minst onder de indruk zijn mannen tussen de 35 en 54.

Bron: PRWeek UK

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in