Goede doelen en bedrijven moeten meer samen promoten
Liefdadigheidsinstellingen en bedrijven die samenwerken moeten meer aandacht besteden aan de promotie van hun gezamenlijke activiteiten.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Voor het onderzoek – gedaan door de Britse denktank nfpSynergy – werden 1050 mensen ondervraagd. Slechts 31 procent van de respondenten kon zich herinneren dat een bedrijf beloofde een donatie te doen bij de aankoop van een product.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Uit het onderzoek bleek ook dat vrouwen meer onder de indruk zijn van de eerder genoemde samenwerkingverbanden. Zij konden zich meer liaisons herinneren dan mannen. Het gaat dan vooral om vrouwen tussen de 16 en 34 jaar. Het minst onder de indruk zijn mannen tussen de 35 en 54.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: PRWeek UK
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid