Overslaan en naar de inhoud gaan

Dirk Scheringa's agressieve imago

Aan DSB Bank kleeft een imago van een agressieve kredietverstrekker, lezen we in het FD. Bestuursvoorzitter Dirk Scheringa geeft het zelf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Misschien moet iemand Scheringa er even op wijzen dat het niet handig is - voor hem zelf niet en voor zijn bedrijf al helemaal niet- als ie zo aggressief een stadionverbod oplegt voor technisch directeur Martin van Geel van Ajax (voor voetbalhaters: ex-AZ). Dat versterkt immers dat agressieve imago van DSB en Frisia en hoe die bedrijven allemaal mogen heten. Scheringa is DSB en DSB is Scheringa.

related partner content for mobile comes here

OK, nu heeft Scheringa dat absurde stadionverbod ineens weer teruggedraaid. Terecht. Maar om dat andere imago bij te sturen moet DSB uit een heel ander communicatievaatje tappen. Hoewel je natuurlijk niet moet uitsluiten dat dat ongewenste imago een prachtige weerspiegeling is van de werkelijkheid bij DSB.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in