Overslaan en naar de inhoud gaan

WOL wijzigt strategie: nadruk op distributienetwerk

World Online kondigt een nieuwe strategie aan die meer rendement moet opleveren uit reclame en e-commerce activiteiten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens die strategie zal World Online zich concentreren op het opzetten van een pan-Europees distributienetwerk. Daarentegen zal World Online minder de nadruk leggen op eigen content en meer op het samen met anderen ontwikkelen van verticale portals. De investeringen in infrastructuur zullen World Online veranderen van een telecom afhankelijke internet service provider een potentiële leider in de op telefonie gebaseerde breedband serviceverlening, aldus James Kinsella, sinds juni bestuursvoorzitter van World Online.

related partner content for mobile comes here

De strategiewijziging werd vandaag bekend gemaakt tijdens de presentatie van de resultaten van WOL over het tweede kwartaal. Uit de cijfers blijkt een stijging van de inkomsten met 37% en een stijging van het aantal abonnees tot 3,7 miljoen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in