Specsavers alsnog gelijk in zaak Pearle
De pay-off waarmee de brillenwinkels van Specsavers zichzelf aanprijzen als beste van Europa mag toch. Eerder stelde de Reclame Code…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Specsavers en Pearle liggen al geruime tijd met elkaar overhoop. Onlangs won Pearle twee rechtszaken tegen Specsavers over vergelijkende reclame. Reidar Bakker, woordvoerder van Specsavers noemt de uitspraak goed nieuws. ´We hebben deze slogan nu enkele maanden niet kunnen gebruiken en dat gaat direct veranderen. We zijn net met een grootschalige tv-campagne gestart. Onze slogan 'Bij Europa's beste betaal je minder' zal zo snel als mogelijk weer te zien en te horen zijn in de campagne. Het geeft kernachtig weer waar we voor staan.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Specsavers heeft 560 winkels waarvan 63 in Nederland en is wereldwijd een van de vijf top optiekketens.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid