Overslaan en naar de inhoud gaan

Specsavers alsnog gelijk in zaak Pearle

De pay-off waarmee de brillenwinkels van Specsavers zichzelf aanprijzen als beste van Europa mag toch. Eerder stelde de Reclame Code…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Specsavers en Pearle liggen al geruime tijd met elkaar overhoop. Onlangs won Pearle twee rechtszaken tegen Specsavers over vergelijkende reclame. Reidar Bakker, woordvoerder van Specsavers noemt de uitspraak goed nieuws. ´We hebben deze slogan nu enkele maanden niet kunnen gebruiken en dat gaat direct veranderen. We zijn net met een grootschalige tv-campagne gestart. Onze slogan 'Bij Europa's beste betaal je minder' zal zo snel als mogelijk weer te zien en te horen zijn in de campagne. Het geeft kernachtig weer waar we voor staan.'

related partner content for mobile comes here

Specsavers heeft 560 winkels waarvan 63 in Nederland en is wereldwijd een van de vijf top optiekketens.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in