Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe merkenstrategie Hyundai en Kia

Hyundai-Kia Automotive Group komt wereldwijd met twee aparte slogans voor de twee automerken. De Zuid-Koreanen hebben een nieuwe mondiale…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De twee aparte slogans worden geïntegreerd in alle aspecten, zoals productontwikkeling, design, marketing en sales. Ze worden doorgevoerd in de sleutelmarkten Amerika, Nederland en China. De Hyundai-pay off wordt ‘Drive your way’ en moet de ‘verfijnde en betrouwbare aspecten’ van het merk benadrukken. Kia gaat ‘The power of surprise’ voeren, waarbij de merkwaarden ‘opwindend en mogelijkheden’ naar voren moeten komen.

related partner content for mobile comes here

De bureaus die nu voor beide merken werken, blijven dat ook doen in de nieuwe setting (Adage).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in