Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw logo FashionUnited symboliseert 'groei en innovatie'

FashionUnited, het internationale netwerk voor modeprofessionals, presenteerde vandaag een nieuw logo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Het logo staat symbool voor de groei die het bedrijf doormaakt en laat zien dat FahionUnited zich blijft ontwikkelen binnen een branche die ook constant innoveert’ aldus het bedrijf.  Het is onderdeel van een nieuwe huisstijl die FashionUnited later dit jaar zal presenteren. Het logo is een gezamelijk inspanning van Studio Rutger Floor en Waterloo Producties.

related partner content for mobile comes here

‘FashionUnited heeft een logo nodig dat de waarde die wij hebben voor de mode-industrie vertegenwoordigt. Het nieuwe logo doet dat’, aldus CEO Lennard Minderhoud. ‘Na 15 jaar het oude logo gebruikt te hebben zal deze vanaf juli 2014 vervangen worden. Het nieuwe logo symboliseert een nieuw tijdperk voor FashionUnited en communiceert groei en innovatie.’

Volgens de toelichting is het zwart en wit omdat het eenvoudig en minimalistisch moet overkomen; ‘het nieuwe logo staat voor efficiëntie in de mode met de nadruk op &;united&;. Dit benadrukt de consistente rol die FashionUnited speelt bij het samenwerkingsproces binnen de internationale mode-industrie. Naast het ontwikkelen van innovatieve producten en oplossingen voor de mode-industrie, ziet FashionUnited het als zijn taak om de werkzaamheden van modeprofessionals leuker en efficiënter te maken’. Na 15 jaar het oude logo gebruikt te hebben zal deze vanaf juli 2014 vervangen worden. Het nieuwe logo symboliseert een nieuw tijdperk voor FashionUnited en communiceert groei en innovatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in