Overslaan en naar de inhoud gaan

Fallon verliest pan-Europese Lee-account

Reclamebureau Fallon in Londen heeft het Europese Lee-account verloren. Lee is startklant van het bureau, waarvan de moeder in de VS het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Over de reden van het uiteengaan zwijgt men van de zijde van Fallon en van FF Northern Europe in Brussel, dat het merk op de markt brengt. Lee’s zustermerk Wrangler Jeans heeft het Londense AMV als bureau. ‘Hier is goed en lang over nagedacht, aan beide zijden. Een uiteengaan is beter voor onze beide merken’, is het summiere commentaar van Fallon-partner Robert Senior.

related partner content for mobile comes here

Het Europese account was het eerste en belangrijkste account voor de Fallon-vestiging in Londen ruim vier jaar geleden, nadat het merk eerder zes jaar door Grey was behandeld. In de competitie zaten toen AMV BBDO, DFGW en Grey, meldt BrandRepublic.

Of er weer een competitie komt en wie er dan worden uitgenodigd was deze week nog niet duidelijk. Het mediabureau voor het Lee-merk is Mediaedge:cia.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in