Overslaan en naar de inhoud gaan

Trekpleister-campagne focust op persoonlijke aandacht en voordeel

Buurtdrogist wil zich van de concurrentie onderscheiden met persoonlijke aandacht en goede aanbiedingen en zet daar een campagne voor in.
Trekpleister
© Trekpleister
Trekpleister
© Trekpleister

Trekpleister lanceerde maandagavond haar tweede merkcampagne van 2021 en spreekt van een volgende stap in haar merkcommunicatie. De multimediale campagne richt zich op aandacht én voordeel en omvat onder andere een commercial (hieronder te bekijken) voor televisie en online. 

related partner content for mobile comes here

Speciale aandacht voor huismerk

De drogistketen gaat tijdens de campagneperiode van 4 oktober tot 8 november extra inzetten op Trekpleister Eigen Merk, haar huismerk. Voor dit huismerk komt speciale aandacht via een social- en displaycampagne, in de Trekpleister-folder en op de website. Ook gaat Trekpleister haar huismerk breder onder de aandacht brengen via marketingmaterialen in haar winkels en POS. 

Aandacht en voordeel

Met de nieuwe merkcampagne wil Trekpleister zich via aandacht én voordeel onderscheiden van de concurrentie. De drogistketen claimt meer persoonlijke aandacht via haar medewerkers en voordeel via scherpe prijzen en speciale aanbiedingen. 

AS.S. Watson

Trekpleister is een drogisterijketen van moederbedrijf A.S. Watson. Dit bedrijf is ook eigenaar van Kruidvat, Prijsmepper, ICI Paris XL en Pour Vous. 

Credits

Merkcampagne: Trekpleister en Eigen Fabrikaat
Reclamebureau: Eigen Fabrikaat
Mediabureau RTV: Initiative
Mediabureau online: Greenhouse Group

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in