Wat verwacht jij van het jaar 2015?

Doe mee aan de laatste DM Barometer van het jaar!

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hoe gaat de marketeer het nieuwe jaar in? Welke uitdagingen zijn er om ook in 2015 de klant weer gericht te benaderen? Wij vormen het beeld van de marketeer in 2015 met behulp van jouw antwoorden op . Net als een eindejaarslijstje, maar dan net even anders.

Enkele vragen uit de DM Barometer:

- What’s hot and what’s not?
- In welk marketingkanaal wordt het meest geïnvesteerd?
- Hoe kunnen we in 2015 beter inspelen op de kansen die (marketing)data biedt?
- En hoe is het gesteld met de security awareness bij marketeers?

Vanzelfsprekend worden de antwoorden anoniem verwerkt. neemt slechts tien minuten in beslag. Als dank ontvang je de resultaten in de mailbox.

De DM Barometer is een samenwerking tussen DDMA, OMG, Tijdschrift voor Marketing en Nima.

Hartelijk dank voor je bijdrage!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie