Wie stoot The Ocean Cleanup van de Instagram-troon?
Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.


Opvallend zijn de vele nieuwe merken in de Top 100. Hema maakt een indrukwekkende sprong van plek 39 naar plek 6. KLM pakt de vijfde plek en het populaire sneakermerk Patta neemt plaats op nummer 9.
The Ocean Cleanup eindigt op de tweede plek. Benieuwd wie er de troon spant? Bekijk nu de volledige Top 100 en ontdek welke mooie naam bovenaan staat op Somention’s website! Voor dit onderzoek analyseerden we o.a. het aantal volgers en de engagement rates van honderden Nederlandse en internationale merken met een Nederlands Instagram-account. Dit leverde een compleet beeld op van de best presterende merken van het moment.
Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid