Overslaan en naar de inhoud gaan

Natuur speelt de hoofdrol in de nieuwe campagne van Spa

JWT Amsterdam maakt de campagne Cycles
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe campagne van drinkwatermerk Spa draait om de cyclus van water. In de tv-reclame zie je hoe regendruppel die 4 miljard jaar geleden begon en keer op keer herboren wordt als ijs, sneeuw en opnieuw water. Uiteindelijk komt hij terecht in het natuurgebied van Spa, de Venen in de Belgische Ardennen.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Met de commercial wil het merk laten zien dat Spa ver gaat in de bescherming van de Venen. Edwin van Dijken, marketing manager van Spa: &;Water is essentieel in het leven, en Spa is door de natuurlijke zuivering een van de meest pure waters ter wereld. Wij koesteren ons water zoals mensen hun leven koesteren. Met zorg, aandacht en liefde.&;

Credits

Klant: Spadel, Dirk Van de Walle, Stefan De Clercq, Edwin van Dijken & Sophie Bryskère
Bureaus: J. Walter Thompson Amsterdam, Darwin, BBDO Brussels
Creatives: Tim de Waard, Daniel Samama, Mateusz Mroszczak, Gaston Kooijmans, Véronique Vier & Fred Lambin
ECD: Bas Korsten, Marcel Hartog & Mateusz Mroszczak
Strategie: Margot Bouwman & Jef Raeman
Bureauproducent: Anna Vanheukelom
Account: Marcel Buining, Alewijn Dekker, Hannelore Van Cauwenberghe, Charlotte Lilly & Chloé de Hoffmann
Director: Stian Smestad
DOP: Bjorn Charpentier
Editor: James Rosen
Productiebureau: LOVO Film
Producer: Chou-Jung Kuo
Executive producer: Bert Brulez

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in