Strategische voordelen voor merken
BeInfluence Europe en New Kith gaan hun creatieve expertise, diepgaande industrie-inzichten en lokale experts aanbieden om end-to-end influencer marketing strategieën uit te rollen bij bestaande en toekomstige klanten. De samenwerking maakt gebruik van de sterke marktexpertise, campagne management en creators van beide agencies, waardoor merken toegang krijgen tot het volledige aanbod van hun talenten in België, Nederland en Frankrijk. Met als doel om influencer marketing een impactvol onderdeel van de marketing mix te maken bij merken.
Best of both worlds
Thomas Angerer, medeoprichter van BeInfluence Europe, uitte zijn enthousiasme over de samenwerking: "We hebben al een geweldig track record bij prestigieuze klanten zoals de Europese Commissie en Delsey in 25 landen, maar we wilden onze aanwezigheid in Nederland vergroten en onze capaciteiten in de Benelux versterken om actuele klanten zoals Bel of Pernod Ricard van dienst te kunnen zijn en in de beste positie zijn om in te spelen op toekomstige kansen in de regio. De samenwerking met New Kith sluit perfect aan bij onze visie om zowel in België als in Nederland ongeëvenaarde ondersteuning en innovatie te bieden op het gebied van influencer marketing, zonder de kwaliteit en expertise te verliezen die voor elk land nodig is."
Twan Elfers, mede-eigenaar en oprichter van New Kith, benadrukt de strategische samenwerking tussen de twee bedrijven: “In de dynamische wereld van digitale marketing is influencer marketing geen trend, maar een strategische must. Deze samenwerking met BeInfluence Europe zal ons aanbod verbeteren, waardoor we gebruik kunnen maken van een uitgebreid netwerk van exclusieve creators. Op deze manier kunnen wij snel schakelen om op maat gemaakte en succesvolle campagnes in de Benelux en Frankrijk te leveren. Te vaak moeten merken die een Benelux influencer marketing strategie willen, kiezen tussen meerdere partijen en dat is niet meer nodig. We willen dat probleem oplossen door middel van dit partnerschap, waardoor merken kunnen profiteren van ‘best of both worlds’."
Veronique Cox, Client Director bij BeInfluence Europe, voegt hieraan toe: "Deze samenwerking breidt niet alleen de gecombineerde exclusieve talentenpool van onze agencies uit, maar vergroot ook ons vermogen om de perfecte creators te matchen met merken en agencies in België en Nederland."
Nouhaila Matrouf, Account Manager bij New Kith Belgium, concludeert: "Met nu meer dan 50 prominente content creators tot onze beschikking, zijn we klaar om nieuwe benchmarks te stellen in doelgerichte en effectieve influencer samenwerkingen.”
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!