Hybride Events en wat er allemaal bij komt kijken
Niets is zo vergankelijk als de laatste trends in marketing. Toch lijkt het een veilige aanname om ervan uit te gaan dat hybride events ook ná corona ‘here to stay’ zijn. De afgelopen anderhalf jaar zagen marketing & communicatie- en eventprofessionals wereldwijd dat de deelname aan fysieke evenementen vaak onmogelijk was, en dat het aanbieden van een online event een heel nieuw publiek aanspreekt. In 2021 organiseerde 46 procent van de marketeers daarom een hybride event. Als organisatie biedt je geïnteresseerden hiermee een hele nieuwe service: online of fysiek aanwezig zijn? Je bepaalt het zelf!
Maar een succesvol hybride event is niet 1,2,3 zo gerealiseerd. Maar waarom is dit? Wat zijn de uitdagingen en hoe doe je het goed?
Quadia On Air | Schrijf je nu in!
In het hybride programma Quadia On Air op dinsdag 17 mei van 12:00 tot 13:00 uur geven we antwoord op deze vragen en kun je vragen stellen aan de experts. We hebben interessante gasten die vertellen uit de praktijk, we laten mooie voorbeelden zien en blikken ook vooruit. Wat gaat de toekomst brengen?
Sprekers:
- Tom Jessen, Host
- Nadienske de Vries, Employee Engagement & Communication Strategy bij Vattenfal
- Simon Sliphorst, Creative Producer & Film Director bij SowiesoHelder
- Amnon Bolle, Creative Director bij Quadia
- Jeroen van Rossum, Managing Director bij Quadia
- Nynke Lipsius, Group Director Mobility Events RAI
Inschrijven voor het programma kan kosteloos via de onderstaande button. Wil je tijdens de uitzending als gast aanwezig zijn in de studio, dan is dat ook uiteraard ook mogelijk. Hybride it is 😉! Kies dan voor de optie "in de studio aanwezig" op de registratiepagina.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!