Merkstrategie Betteke van Ruler: Topmanagers beseffen niet hoe complex communicatie is Veel organisaties hebben te weinig oog voor het belang van goede communicatie bij vertrouwen, stelt Betteke van Ruler.
Premium Interne communicatie Twee directeuren Communicatie over de moeder aller ziekenhuisfusies Jan Hol (VUmc) en Frank van den Bosch (AMC)over de merkoperatie naar het nieuwe Amsterdam UMC.
Premium PR Judith Coster bouwt aan reputatie KLM met verhalen en data: 'Dit is geen communicatiespeeltje' Iedereen houdt van KLM. Prima, zou je zeggen. Maar bij KLM willen ze ook graag weten waarom. Want met alleen emotie verkoop je straks…
Gedragsverandering 'Goede communicatie is bereid zijn je verhaal los te laten’ Isabel Boerdam en haar lessen als Hippe Vegetariër en Communicatietalent van 2018.
Premium Purpose Marketing Hoe Coca-Cola Nederland frisdrank neerzet als een verantwoord product Door zwaar in te zetten op de suikervrije varianten. Therese Noorlander en Kirsten van Zandwijk over de strategie.
Premium Digital transformation / 18 OKTOBER 2018, 11:26:00 Bartho Boer, NS – ‘De maak-kant van het vak wordt gelukkig weer gewaardeerd' Is de communicatiedirecteur voldoende aangehaakt? 4 communicatiedirecteuren over de nieuwe eisen van de CEO
Carriere / 18 OKTOBER 2018, 11:26:00 Hoe meer interne communicatie verweven is met verandering, hoe groter de kans op succes Vroeg in het proces samen optrekken zorgt voor een beter veranderresultaat.