Media YouTube en Adformatie lanceren programma Branding Talks over online video In de online talkshow geven industry leaders zoals Les Binet antwoorden op alle vragen over het maken en de effectiviteit van online video.
Merkstrategie Binet en Field: ‘Zorgwekkend dat je hoort zeggen dat merken geen waarde meer hebben’ De ‘godfathers van effectiviteit’ spreken in ‘Branding Talks’ over online video. De fundamentals veranderen niet.
Media Crossmediaal effect meten: ‘We lopen altijd achter de consument en techniek aan’ Hoe meet je crossmediaal effect? Een Branding Talk met Andrea Huijssoon van Heineken en Mervyn Brookson, Bva.
Premium Digital transformation Kate Adams (Google): 'Transparantie bieden voor YouTube-adverteerders blijft een grote focus' In het kader van Branding Talks praten we met Kate Adams (Google) over online video-trends en de grootste ontwikkelingen bij YouTube.
Digital transformation YouTube Update: de 5 nieuwste features waarmee je kanaal kan groeien Als ‘early adopter’ van de nieuwe features behaal je niet alleen het maximale bereik, maar blijf je ook een stap voor op jouw…
Premium Craft / 19 NOVEMBER 2020, 15:37:00 Creator Tobias Camman: ‘Voor goede Youtube-content is authenticiteit het belangrijkst ’ De influencer deelt de meest essentiële tips om succesvolle Youtube-video’s te produceren.