iProspect, wereldwijd bureau voor digitale marketing, is onlangs uitgeroepen tot een van de Top 1000 werkgevers ter wereld voor millennial vrouwen. De lijst is samengesteld door Mogul, een wereldwijd platform dat vrouwen verbindt met artikelen, video's, vacatures en evenementen. Elk jaar voert Mogul onderzoek uit om werkplekken voor vrouwen te onderzoeken en te beoordelen, op basis van openbare informatie en nominaties uit de 20.000 HR-leiders en medewerkers van Mogul wereldwijd.
Bedrijven worden beoordeeld op de volgende criteria: (1) Vrouweninitiatieven, (2) Vrouwen op leidinggevende posities, (3) Werkplekbeleid, (4) Cultuur op de werkplek, en (5) Algehele diversiteit & diversiteit. Honorees toonde indrukwekkende inspanningen om vrouwelijke millennials aan te moedigen door werkplekken te creëren die betaald verlof, flexibele schema's, mentorprogramma's aanbieden en een sterk seksueel geweld beleid voeren.
"We zijn zeer verheugd om door Mogul te zijn erkend als een bedrijf dat zich toelegt op de volgende generatie vrouwelijke leiders", zegt Misty Locke, Global CMO, iProspect. "Als bedrijf zijn we gericht op het besturen en onderhouden van een gelijke en veilige werkplek voor al onze medewerkers. Wij zijn een sociaal bewuste onderneming en realiseren de impact van het werk dat we doen op de samenleving in het algemeen. Ons doel is om duurzame programma's te maken, die ook extern component kennen voor een wereldwijde impact, zoals The Female Foundry, een wereldwijd initiatief dat is gebouwd om door vrouwen geleide startups te begeleiden, ontwikkelen en te financieren. Die innovatie, diversiteit, sociale duurzaamheid en technologie leiderschap tonen in opkomende markten"
iProspect ondersteunt inclusiviteit verder door MVO op de voorgrond te plaatsen en vrijwillige vrije tijd aan te bieden aan alle werknemers die zij kunnen inzetten om deel te nemen aan gemeenschapsprojecten. Het netwerk schonk in 2017 meer dan 7000 uur persoonlijke tijd aan projecten variërend van milieu initiatieven tot jonge mentorschapsprogramma's voor mensen. Naast de Female Foundry die in 30 landen is gelanceerd, is iUnite een programma dat is opgezet om werknemers aan te moedigen om vrijwilligerswerk te doen, fondsen te werven en evenementen bij te wonen die diversiteit onderwijzen, waaronder conferenties en interne cultuur evenementen. iProspect werkt ook nauw samen met zijn belangrijkste wereldwijde partners en klanten om de verantwoordelijkheid te nemen om de digitale economie voor iedereen toegankelijk te maken.
Digitaal marketing bureau iProspect is onderdeel van Dentsu Aegis Network Netherlands (DAN). DAN is één van de grootste internationale netwerken van media-, marketing- en communicatiebureaus. We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. Gezamenlijk werken we aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten.
Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!