Onderscheiden in de inbox
Als e-mailmarketeer wil je je graag onderscheiden in de inbox. Om nog niet te spreken over het genereren van méér opens, méér clicks en meer interactie met jouw ontvangers. Maar hoe doe je dit?
Kinetic e-mail
De opkomst van kinetic design biedt e-mailmarketeers nieuwe creatieve kansen. Voorheen kon je jouw boodschap alleen verpakken in een statische e-mail, maar vandaag de dag zijn er veel gave, interactieve mogelijkheden om jouw e-mail er écht uit te laten springen. Waar we vanuit de traditionele e-mailmarketing gewend zijn om ontvangers zo snel mogelijk naar de website te sturen, ligt de kracht van interactieve e-mail in het verhogen van de engagement. Het resultaat? Meer interactie, een langere leestijd én kwalitatievere traffic naar je website.
Een goed voorbeeld is een colorpicker waarmee de ontvanger in de inbox een auto in verschillende kleuren kan bekijken.
Workshop Kinetic e-mail
Ben jij als technische e-mailmarketeer benieuwd hoe je zelf kinetic e-mails kunt maken? En zoek je graag de creatieve en technische grenzen op? Meld je dan als e-mailmarketeer aan voor onze workshop: Kinetic e-mail. Tijdens deze inspirerende middag leer je de basistechnieken van meerdere gave kinetic elementen. Zo kun je na deze workshop zelf aan de slag met het maken van interactieve e-mails.
De workshops vinden plaatst op 23 en 24 september. Meld je nu aan!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!