Overslaan en naar de inhoud gaan

Slimme & effectieve marketing met Google Cloud als data warehouse

Wat zijn de voordelen en mogelijkheden van Google Cloud Platform? Lees in deze whitepaper hoe je maximaal rendement behaalt in 5 stappen.
Merkle Nederland

Bij Merkle helpen we de mooiste merken en bedrijven onweerstaanbare persoonlijke klantervaringen over platformen en apparaten heen te creëren, die leveren wat klanten willen, verwachten en hen af en toe zelfs verrast. We combineren CRM, Media en Creativiteit om marketing echt mensgericht te maken. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle is onderdeel van dentsu.

Slimme en effectieve marketing met Google Cloud als data warehouse
Slimme en effectieve marketing met Google Cloud als data warehouse

Digitale media hebben de verwachtingen van consumenten bijgesteld. Grote datagedreven organisaties, zoals Facebook, Amazon en Google, zijn content steeds meer gaan personaliseren. De verwachtingen van consumenten bewegen mee in de interacties met merken. Het bieden van een consistente customer experience is voor veel organisaties daarom nog belangrijker geworden voor het winnen, uitbouwen en behouden van klanten. Tegelijkertijd is bij veel marketingafdelingen het op grote schaal organiseren en gebruiken van data in veel gevallen nog volledig nieuw. Wie de beschikbare data niet slim gebruikt, wordt ingehaald door de concurrentie.

Welke tools kunnen organisaties helpen op een relevantere wijze marketing te bedrijven?

et Google Cloud Platform (GCP) helpt adverteerders bij het opslaan en activeren van data. In deze paper kijken we welke meerwaarde Google Cloud Platform kan hebben voor organisaties en laten we zien welke voordelen en mogelijkheden er zijn. Vervolgens leggen we uit, door middel van een 5-stappenplan, op welke wijze het Google Cloud Platform geïmplementeerd kan worden en je maximaal rendement behaald. De whitepaper sluit af met enkele concrete use-cases van T-Mobile, HEMA en Canon waarin de meerwaarde van het Google Cloud Platform duidelijk naar voren komt.

Download hier de whitepaper.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Merkle Nederland

Bij Merkle helpen we de mooiste merken en bedrijven onweerstaanbare persoonlijke klantervaringen over platformen en apparaten heen te creëren, die leveren wat klanten willen, verwachten en hen af en toe zelfs verrast. We combineren CRM, Media en Creativiteit om marketing echt mensgericht te maken. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle is onderdeel van dentsu.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in