Digitale media hebben de verwachtingen van consumenten bijgesteld. Grote datagedreven organisaties, zoals Facebook, Amazon en Google, zijn content steeds meer gaan personaliseren. De verwachtingen van consumenten bewegen mee in de interacties met merken. Het bieden van een consistente customer experience is voor veel organisaties daarom nog belangrijker geworden voor het winnen, uitbouwen en behouden van klanten. Tegelijkertijd is bij veel marketingafdelingen het op grote schaal organiseren en gebruiken van data in veel gevallen nog volledig nieuw. Wie de beschikbare data niet slim gebruikt, wordt ingehaald door de concurrentie.
Welke tools kunnen organisaties helpen op een relevantere wijze marketing te bedrijven?
et Google Cloud Platform (GCP) helpt adverteerders bij het opslaan en activeren van data. In deze paper kijken we welke meerwaarde Google Cloud Platform kan hebben voor organisaties en laten we zien welke voordelen en mogelijkheden er zijn. Vervolgens leggen we uit, door middel van een 5-stappenplan, op welke wijze het Google Cloud Platform geïmplementeerd kan worden en je maximaal rendement behaald. De whitepaper sluit af met enkele concrete use-cases van T-Mobile, HEMA en Canon waarin de meerwaarde van het Google Cloud Platform duidelijk naar voren komt.
Download hier de whitepaper.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!