Do's and don'ts in Customer Experience

Wat moet je vooral wel doen als CX professional en wat niet? De Ipsos CX Council presenteert: de 'do's & don'ts in Customer Experience'.

#039;s and don&;ts in Customer Experience" class="media-element file-wysiwyg" height="462" title="Do&;s and don&;ts in Customer Experience" width="646" typeof="Image" src="//default/sites/default/files/styles/inline-photo/public/CX-Council_onepager_V1.0_low_res_1.jpg?itok=t49NnIm0" />

Dit is een publicatie van de . De is een forum van negen senior leiders in CX management. Het hoofddoel van de council is het exploreren van de gezamenlijke uitdagingen in het meten en managen van de Customer Experience. De uitkomsten zet Ipsos in voor het delen van kennis en ter inspiratie van young CX professionals. Deelname aan de CX Council geschiedt op basis van uitnodiging. Neem voor meer informatie contact op via info@ipsos-nederland.nl.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →