Overslaan en naar de inhoud gaan

VMC Pluim voor aanstormend talent

Op 14 november a.s. wordt de VMC Pluim uitgereikt aan aanstormend talent in marketing en/of communicatie. Drie genomineerden strijden die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

VMC, netwerk Vrouwen in Marketing en Communicatie, organiseert deze uitreiking tweejaarlijks om startende vakvrouwen te stimuleren zichzelf en het vakgebied verder te ontwikkelen. Dat naast stimulans ook ontwikkeling het doel van de VMC Pluim is, zo blijkt ook uit de inhoud van beide prijzen: de Vakjuryprijs biedt de winnares een coachingstraject van een jaar en met de Publieksprijs wint de gelukkige twee loopbaangesprekken, beiden aangeboden door OnlyHuman, adviesbureau voor recruiting en resourcing.

related partner content for mobile comes here

‘Zelfs in deze tijd van minder gunstige economische omstandigheden blijven communicatie- en marketing-professionals gevraagd, zowel bij bedrijfsleven als bij overheid en non-profit,’ zegt Jitteke Runia van OnlyHuman. Organisaties kijken steeds kritischer naar personeel en hun performance, en stellen hogere eisen. Naast vakinhoudelijke kennis zijn persoonlijke vaardigheden en competenties meer dan ooit van belang. Vandaar dat adviesbureau voor recruiting en resourcing OnlyHuman dit jaar de VMC Pluim sponsort en de winnaar een jaar lang coaching aanbiedt. Runia: ‘Er is genoeg jong talent in Nederland. Niet alleen vinden wij het belangrijk dit talent te stimuleren, ook sluit het principe van coaching perfect aan bij onze visie op human capital. Daarnaast zijn wij natuurlijk zelf ook continu op zoek naar goede communicatie- en marketingmensen voor onze opdrachtgevers.’

Ook dit jaar belooft spannende verkiezingen. De genomineerden zijn werkzaam in heel diverse organisaties; Nannie Gieles is junior consultant bij communicatieadviesbureau Paul Kok Consultants, Tamara van de Werff-Westerman is communicatieadviseur bij de Gemeente Zaanstad, en Natascha Klootsema is bedrijfsjournaliste onder eigen bedrijfsnaam.

‘Het aanbod was heel breed. De selectiecriteria zijn streng als het gaat om aantal jaren werkervaring in het vakgebied. Waar het om gaat is dat de prijs vrouwen aanmoedigt zichzelf en hun vakgebied te (blijven) ontwikkelen’, zo vertelt een van de vakjuryleden Romana Engeman, directeur ANVR. ‘De genomineerden hebben deze potentie in huis, de VMC Pluim kan hen een zetje geven in de goede richting.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in