Overslaan en naar de inhoud gaan

Oracle Nederland naar Bikker

Op 1 september is Oracle Nederland overgestapt van Lammers van Toorenburg PR naar Bikker Euro RSCG. De softwareontwikkelaar wil met het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Mientje Fluit van hebben zij een aantal jaren goed samengewerkt met Lammers van Toorenburg. 'Op een gegeven moment merk je als organisatie en bureau echter dat het op is. Het is een wederzijds besluit geweest om uit elkaar te gaan.'

related partner content for mobile comes here

Begin deze week dat Oracle in de VS het communicatiebureau Applied Communications heeft verlaten om de pr zelf te hand te nemen. Zal Oracle Nederland daar in de toekomst ook voor kiezen? Fluit: 'Nee, daarin staan we helemaal los van Amerika. Voorlopig blijven we bij Bikker. Dat bureau vertegenwoordigt innovatie en daadkracht en kan ons een duw in de rug geven naar nog professionelere public relations. We zijn vooruitstrevend in e-marketing richting de pr-doelgroep. Dat willen we gaan uitbreiden en ook daarvoor is Bikker een goede partij.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in