Overslaan en naar de inhoud gaan

Onveilig poppenhuis wordt Hartenhuis in campagne voor Het Vergeten Kind

Stichting vraagt aandacht voor kinderen in de vrouwen- en maatschappelijke opvang
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

The Gardeners, The Boardroom en Made for Digital werkten samen aan een grote actie voor Stichting Het Vergeten Kind. Met deze landelijke campagne wil de stichting minstens 35.000 mensen aansporen om te tekenen voor kinderen in de vrouwen- en maatschappelijke opvang.

related partner content for mobile comes here

De campagne duurt drie weken en is te zien op tv, radio, online en outdoor. Zo zie je het Hartenhuis terug op bekende plaatsen als de Ziggo Dome, Naturalis en Theater Carré. Maandag was de kick-off bij .

Poppenhuis

In de tv-commercials staat een poppenhuis centraal, waar drie verschillende verhalen worden verteld (huiselijk geweld, alcoholverslaving en uithuiszetting). De verhalen worden realistisch verteld binnen de symboliek van het poppenhuis. In de reclames verandert dit poppenhuis van een onveilig huis naar een veilig Hartenhuis.

 

Post-its

Het Hartenhuis was vorig jaar ook het boegbeeld van de campagne. Toen werd het Nederlandse straatbeeld wekenlang gekleurd door vrolijke geel-roze Hartenhuisjes. De post-it campagne van Stichting Het Vergeten Kind moest alle Nederlanders eraan helpen herinneren de ‘vergeten kinderen’ juist niet te vergeten. 

CREDITS

Bureau: The Gardeners

Creatie: Nikki de la Rambelje, Jarr Geerligs, Kim Triesscheijn

Account: Nadine Marcar

PR: Laurien Vest, Maira Evers, Bernadette Eckebus, Manon van den Brand

Productie: The Gardeners, The Boardroom & Made for Digital

Regisseur: Philip Fountain (The Boardroom/Made for digital)

Producer: Jacques Vereecken (The Boardroom/Made for digital)

DOP: Odin Pepper

Production design: Kim Verduijn

Geluid: Auke Riemersma (Massive Music)

Online media campagne: Jalt, Growing Minds

Klant: Stichting Het Vergeten Kind

Verantwoordelijk bij klant: Joep Verboeket, Vera van der Pas, Tijs Roozen, Denise Boermeester, Joost Veldman en Ellen Bruenk 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in