Overslaan en naar de inhoud gaan

Retailers gaan het brandingspel spelen

Retailfabrikanten gaan de merkartikelfabrikanten achterna in branding. Dat zegt Juroen Hunfeld, lid van de hoofddirectie van Vendex KBB en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hunfeld: ‘Ik zie dat goede retailers godzijdank in de gaten krijgen dat ze, als ze daarvoor de moed hebben, veel kunnen leren van het brandingspel. Niet toevallig zijn het succesvolle retailers die dat spelletje begrijpen. Maar wat ik veel interessanter vind is dat fabrikanten er achterkomen dat ze samen met retail die merkbundeling gestalte kunnen geven. Het is bij vriend en vijand duidelijk dat warenhuizen een belangwekkend lanceerplatform zijn voor merken. Bijna geen week gaat voorbij of de Bijenkorf staat in een of ander medium met de introductie van een nieuwe cd en dat geldt ook in mode en hardwarengroepen. Als je retailmerk sterk is, en de Bijenkorf is een ijzersterk retailmerk, is het een ontmoetingsplaats van merken en mensen. Daar zien wij een geweldige toekomst en fabrikanten ook. Ze beginnen goede retailers te herkennen als een plaats waar ze in contact kunnen treden met hun klanten.’

related partner content for mobile comes here

Over Vendex KBB’s belang in Kobalt is Hunfeld tevreden. ‘Adverteerders hebben in toenemende mate behoefte aan transparantie. Als mede-eigenaar is dat natuurlijk voor honderd procent gehonoreerd.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in